1900

1908

Melitta Bentz išranda kavos filtrą

 

1908

Melitta Bentz išranda kavos filtrą

Išrandamas originalus filtras: Melitta Bentz iš Dresdeno sugalvoja sumanų būdą atsikratyti puodeliuose liekančių kavos tirščių, naudojant popierinį filtrą, išbadydama skylutes žalvarinio puodelio dugne ir į jį įtiesdama sugeriamąjį popierių iš savo sūnaus mokyklinio sąsiuvinio. Ši gudri namų šeimininkė užpatentavo savo išradimą ir turėdama 73 pfenigų pradinį kapitalą pradėjo savo įmonę, M. Bentz buvo Gruodžio 15 dieną užregistruota Dresdeno komerciniame registre.

1910

1910

Pirmasis apvalus filtras

 

1910

Pirmasis apvalus filtras

Kaip ir originalųjį filtrą, šią filtrų kartą sudarė trys dalys – vandens skirstytuvas, filtro korpusas ir sietinis įdėklas, ant kurio buvo klojamas filtro popierius.

1920

1922

„Melitta“® nusidažo žalia ir raudona spalvomis

 

1922

„Melitta“® nusidažo žalia ir raudona spalvomis


Siekiant apsisaugoti nuo daugybės mėgdžiotojų nuo 1925 metų „Melitta“® platina filtrų pakuotes su įmonei būdinga raudonos-žalios spalvų kombinacija, tai vis dar daroma ir šiais laikais.

1930

1932

Pirmasis „Melitta“® pavadinimo spausdinimas

 

1932

Pirmasis „Melitta“® pavadinimo spausdinimas


1932 m. pristatomas „Melitta“® būdingas pavadinimo spausdinimas, taip sukuriamas dar vienas atpažinimo bruožas. 1937 m. pavadinimo spausdinimas pakeičiamas pirmą ir paskutinį kartą. Jis iki šių dienų visame pasaulyje siejamas su kavos ruošimu naudojant filtravimo metodą.

Pirmieji greitieji filtraiFiltras įgauna savo kūgio formą. Jam būdingas apvalus plokščias dugnas su pratekėjimo skylutėmis. Naudojant atitinkamą „spaustuvą“ iš plokščio, kvadratinio filtrų popieriaus išgaunama filtrų forma.

1937

Puiki pora

 

1937

Puiki pora

Pasikeičia kavos filtro forma: jo apačia tampa praskiepo formos. Siekiant prie to prisitaikyti buvo sukurti ir užpatentuoti kavos filtrai, šiais laikais žinomi kaip filtrų maišeliai. Taip sukuriama tobula kavos filtrų forma.

1938

„Melitta“® pasirodo kine

 

1938

„Melitta“® pasirodo kine
Kinuose pradedama rodyti pirma greitųjų filtrų reklama.
1950

1954

Klasikos atsiradimas

 

1954

Klasikos atsiradimas

Pastelinių spalvų „Melitta“® keraminiai puodeliai ir filtrai, kurių nuo 1954 m. buvo pagaminta milijonai, dabar tapo kolekcininkų geidžiamais daiktais. Įprasti „Melitta“® septintojo ir aštuntojo dešimtmečių indai pasižymi paprastomis, avangardinėmis formomis ir spalvingais, madingais dekoro elementais.

1960

1960

Tobulam mėgavimuisi kava

 

1960

Tobulam mėgavimuisi kava

„Melitta“® sukuria naują iš plastiko pagamintą greitąjį filtrą. Nors iš pradžių jie buvo permatomi, greitai buvo pradėti gaminti įvairių spalvų.

1962

Tobulam mėgavimuisi kava

 

1962

Tobulam mėgavimuisi kava
Siekiant vartotojams suteikti pilną produktų asortimentą „Melitta“® nuo 1962 m. parduoda kavą. Be to, tai pirma kavą skrudinusi įmonė Vokietijoje, pradėjusi pardavinėti maltą kavą vakuuminėse pakuotėse. Iš pradžių skrudinimas pradėtas Mindene, įmonės būstinėje.

1965

Kavos ruošimas elektriniais prietaisais

 

1965

Kavos ruošimas elektriniais prietaisais

Iki septintojo dešimtmečio kavos ruošimo ceremonija buvo panaši: pupelės sumalamos rankomis ir kava verdama. Pirmieji filtruotos kavos gamintojai atsisako rankinio filtravimo. „Melitta“® yra viena pirmųjų elektrinių kavos aparatų gamintojų, su 120 filtrų kavos aparatu. Tuo metu jis buvo greičiausias filtruotos kavos ruošimo aparatas. Per šešias minutes pagaminti aštuonių puodelių negalėjo jokio kito gamintojo aparatas.

1966

Bremene buvo įkurta „Melitta® Kaffee“

 

1966

Bremene buvo įkurta „Melitta® Kaffee“
Įsigijus Bremene esančią Carl Ronning kavos skrudinimo įmonę, „Melitta“ ® 1966 m. peraugo į kavos skrudintoją ir dabar yra didžiausias skrudinimo gamybos apimtis turinti įmonė Bremeno mieste.
Naudojant 1x4® sistemą buvo galima lengvai pritaikyti filtrus pagal puodelio dydį.
1970

1979

„Aromaboy“®

 

1979

„Aromaboy“®

„Aromaboy“® – 1979 m. sukurtas ir pristatytas dviejų puodelių ruošimui skirtas prietaisas, kuris gaminamas iki šiol.

1980

1987

„Aroma Comfort“

 

1987

„Aroma Comfort“

„Melitta® Aroma Comfort“ filtrinis kavos aparatas su nuimamu kaitinimo elementu 1987 m. tapo tikra Vokietijos kavos aparatų rinkos inovacija. Papildomos funkcijos, tokios kaip automatinis lašėjimo sustabdymas, išorinis vandens lygio indikatorius ir vieta kabeliui laikyti, kurios tuo metu dar nebuvo standartinės kavos aparatų funkcijos, padarė jį nešiojamu sprendimu mėgavimuisi kava.

1989

„Aroma Therm Plus“

 

1989

„Aroma Therm Plus“
 1989 m. išleidžiamas „Aroma Therm plus“ – pirmasis kavos aparatas su termosiniu ąsočiu. Specialus vakuuminis grūdinto stiklo indas išlaiko kavą ypač karštą. Daugiau nebereikia iš stiklinio ąsočio perpilinėti į termonsinį, taip pratęsiant mėgavimąsi kava.  Jei reikia, įmontuotu, vadinamuoju „Plius jungikliu“, galima pailginti virimo laiką, todėl užtikrinami geriausi mėgavimosi kava potyriai, net naudojant mažus kavos kiekius.
1990

1991

Intervalo virimo sistema (IBS) I

 

1991

Intervalo virimo sistema (IBS) I

1991 m. „Melitta®“ rinkoje pristato inovaciją – Intervalo virimo sistemą (IBS). Speciali IBS virimo technologija leidžia kavą padaryti aromatinga, tarsi ruošta rankiniu būdu. Verdantis vanduo pirmiausiai surenkamas talpoje. Vandeniui pasiekus nurodytą kiekį atidaromas vožtuvas ir visas vanduo iškart išteka ant kavos – sumalta kava persunkiama ir pasukama. Tai leidžia gauti geriausius mėgavimosi kava potyrius.

„Melitta“® kava – apdovanojimus pelniusi reklama

„Melitta“® gauna auksinį „Effie“, kasmet Reklamos Agentūrų Asociacijos skiriamą apdovanojimą už išskirtinę reklamą.

1997

„Melitta® Look“® kavos aparatai su filtrais

 

1997

„Melitta® Look“® kavos aparatai su filtrais
Pristatoma nauja idėja: modulinės sistemos sandaros „Look“® kavos aparatai su filtrais. Tai daug skirtingų išvaizdų turintis modelis, leidžiantis lengvai keisti spalvas ir įnoringą dizainą, išlaikant prietaiso korpuso ir įvairių prietaisų technologinių komponentų sandarą tokią pat.

1998

Melitta® Look® filter coffee makers

 

1998

Melitta® Look® filter coffee makers
A new idea is introduced: Look® filter coffee makers are set up like a modular system. A model with many faces, which allows frequent colour changes and whimsical designs, with the appliance body remaining the same, as well as various technical fittings for the appliances.

1999

„Melitta“® televizijos kampanija „Tėvas ir sūnus“

 

1999

„Melitta“® televizijos kampanija „Tėvas ir sūnus“ 

Rugsėjo mėnesį „Melitta“® pradeda naują televizijos kampaniją. Televizijos reklamos centre – tėvas, jo sūnus ir jų mišrūnas šuo.

2000

2001

„Melitta“® gauna „Effie“ apdovanojimą už televizijos kampaniją „Tėvas ir sūnus“

 

2001

„Melitta“® gauna „Effie“ apdovanojimą už televizijos kampaniją „Tėvas ir sūnus“

„Melitta“® gauna antrąjį auksinį „Effie“ už televizijos kampaniją „Tėvas ir sūnus“.

„Single5“®

2001 m. pristatytas „Melitta® Single5“® buvo atsakas į didėjantį mažų šeimų skaičių. Unikalus „Single5“® technologinis pranašumas – jo specialus, integruotas vožtuvas, garantuojantis optimalią kavos temperatūrą nuo pat pirmojo puodelio.

„Melitta® Cappuccino“ – mėgavimasis kava tarsi būnant Venecijoje

„Melitta“® produktų asortimentas papildomas specialiu greitai paruošiamu produktu, „Melitta® Cappuccino“.

Nauji filtrų maišeliai dar geresniems potyriams
„Melitta“® Vokietijos rinkoje išleidžia novatoriškus „lengvos“ ir „stiprios“ kavos filtrų maišelius.

2002

Išskirtinis dizainas

 

2002

Išskirtinis dizainas 

„Melitta“® M kavos porceliano puodelių kolekcija buvo apdovanota „2002 m. Raudonojo taško“ apdovanojimu Produktų dizaino kategorijoje. „Radonasis taškas“ yra vienas svarbiausių dizaino konkursų pasaulyje ir vertinamas kaip aukštos kokybės dizaino ženklas.

 „Melitta® Cappuccino“ gauna vartotojų apdovanojimą.

„Melitta® Cappuccino“ buvo suteiktas „2003 m. Metų produkto“ apdovanojimas.

2003

Nauji mėgavimosi kava potyriai su „Melitta® Cappuccino“

 

2003

Nauji mėgavimosi kava potyriai su „Melitta® Cappuccino“ 
Išleisti trys nauji „Melitta® Cappuccino“ skoniai: „Melitta® Classico Cappuccino“ – nuostabus lengvo kavos skonio kreminis gėrimas, „Melitta® Choco Cappuccino“ – kreminio, šokoladinio skonio ir „Melitta® White Cappuccino“ – ypač kreminis su lengvu pienu skoniu.

2004

„Melitta“® nemalta 100% arabika „BellaCrema“®

 

2004

„Melitta“® nemalta 100% arabika „BellaCrema“®
„Melitta“® asortimentas papildomas „BellaCrema“®, kava pilnai automatiniams kavos aparatams. 100% arabikos kavos pupelės garantuoja nepriekaištingą aromatą ir lengvą, šilkinę putą.
„MyCup“, „Caffeo“® ir „Look“® II

„Melitta“ pristato kapsulinį aparatą „MyCup“® (2004-2008 m.), pilnai automatinį „Caffeo“® kavos aparatą ir „Look® II“ – kavos aparatą su filtru.

2007

„Melitta“® kavos pakeliai: „Harmonie“® ir „Auslese“ leidžiantys spontaniškai pasimėgauti ka

 

2007

„Melitta“® kavos pakeliai: „Harmonie“® ir „Auslese“ leidžiantys spontaniškai pasimėgauti ka

2008

„Caffeo® II“, „Gourmet“

 

2008

„Caffeo® II“, „Gourmet“
„Melitta“ pristato pilnai automatinį kavos aparatą „Caffeo® II“ ir „Gourmet 3 aroma zones“ filtrų maišelius.

2009

Papildomos „Caffeo® Solo®“ ir „Look®“ serijos.

 

2009

Papildomos „Caffeo® Solo®“ ir „Look®“ serijos.


„Melitta“ pristato „Caffeo® Solo“® ir „Caffeo® Lattea“® pilnai automatinius kavos aparatus, „Look® III“ kavos aparatą su filtru, „Look“® virdulį ir nemaltą organišką kavą „CremaPura“.

Geriausias prekės ženklas: „Melitta“® „BellaCrema“®

2009 m. žurnalas „LZ“ išrenka „Melitta“ „BellaCrema“® geriausiu prekės ženklu.

2010

2010

„Caffeo® CI“®, „Enjoy“® pristatymas

 

2010

„Caffeo® CI“®, „Enjoy“® pristatymas


„Melitta“® pristato visiškai automatinį kavos aparatą „Caffeo® CI“® ir „Enjoy“® kavos aparatą su filtru.

„Melitta“® apdovanojimai


„Caffeo® Solo“® ir „Caffeo® Lattea“® pilnai automatiniai kavos aparatai apdovanojami „Plus-X-Award“ apdovanojimais. Naujasis „Caffeo® Solo“® taip pat laimi 2010 m. „Raudonojo taško“ apdovanojimą.



2011

Timon, „Melitta“® baristas

 

2011

Timon, „Melitta“® baristas 
Timon atidaro „Melitta“® kavos barą, tuo pačiu pradėdamas naują kampaniją.
Timon atidaro „Melitta“® kavos barą, tuo pačiu pradėdamas naują kampaniją.
Pristatomi „BellaCrema“® kavos pakeliai

Atsižvelgdama į „BellaCrema“® produktų sėkmę „Melitta“ 2011 m. vasarą pristato „BellaCrema“® kavos pakelius.